VERKSTED, SERVICE & REPARASJON.

Innimellom trenger produkter service og vedlikehold. For at denne prosedyren skal gå så smidig som mulig, anbefaler vi deg å kikke kjapt gjennom punktene på denne siden. 

Hvis du skal registrere en servicesak kan du enkelt gjøre det ved å  klikke på knappen under!

Husk på dette før du sender et produkt til service.

Original emballasje.

Produktet bør alltid leveres (eller sendes) i original emballasje*. 
Hvis du ikke har den originale forpakningen, anbefaler vi at du leverer varen fysisk til en av våre butikker.  

Skader på varer som er sendt uten original forpakning kan ikke dekkes av transportforsikring.

*OBS! Dette er spesielt viktig med store og/eller tunge produkter. 

Kvittering og feilbeskrivelse.

Legg ved kopi av original kvittering.
Legg også ved en kopi av innsendt serviceskjema eller et dokument med en grundig beskrivelse av feilen du opplever. 

Slitasje eller uhell dekkes ikke av garanti.

Produkter som er utsatt for normal slitasje eller uhell vil ikke kunne dekkes av  garanti/reklamasjon. 

Les bruksanvisningen nøye før du leverer til service.

Forsikre deg ved hjelp av bruksanvisningen om at du har brukt produktet på riktig måte. 

I noen tilfeller kan mange problemer løses med en «reset» av produktet (dette gjelder naturligvis produkter med digital teknologi)

FAQ

Kanskje dette gir deg svar på noe av det du lurer på...

Det kommer an på hva saken gjelder.
I de fleste tilfeller benytter eksternt personell/verksted til reparasjon av produkter.

Nei – ikke hvis produktet er kjøpt i en av våre butikker (eller via vår nettbutikk) og produktet er innenfor reklamasjonstiden. 
OBS! Fremkommer det ingen feil på produktet som leveres inn til service vil man bli belastet for et service/feilsøkingsgebyr.

Ja, det kan du. Vær obs på at det da vil påløpe et gebyr for feilsøking av produktet og at man vil bli belastet for arbeidstimene det tar å reparere produktet. Hvis produktet du leverer inn fortsatt er innenfor garanti/reklamasjonsrett anbefaler vi at du oppsøker forhandleren du kjøpte produktet av. 

  • Servicegebyr/feilsøkingsgebyr: 500,- 
  • Timepris på service: 1.090,-
Handlekurv
Rull til toppen